sobota, 11. junij 2011

Kompost_Dan 0

Torej....

Kot napovedano sem se včeraj lotila izdelave komposta. Najprej sem spraznila obstoječi kompostnik. S poži in mravljišči vred. Na sliki se malo slabo vidi, ampak tiste bele pikice so mravljična jajčeca.


Mere mojega komompostnika so ravno 1m x 1m x 1m. Je zelo enostaven, lesen in narejen doma. To pomeni, da bo moral biti kar zvrhano poln.

Ko je bi prostor spraznjen, sem na dno vrgla najbolj sveže kuhinjske odpadke


Čeprav smo pri hiši vegetarjanci, je bila mama vesela, ko sem jo razbremenila dveh kosov starega mesa, ki ni bilo več dobro.

To je romalo na vrh kuhinjskih odpadkov in čez mešanica kopriv, gabeza, rmana in baldrijanovih cvetov.


Izkazalo se je, da drži trditev, da z zelenimi deli ponavadi ni težav. Počasi razpadajoče, rjave dele pa je malo težje najti v zadostni količini. Jaz sem si zato pomagala s kartonom. Ne pozabit, da je treba rjave dele zdrobiti ali natrgati.

Čez vse to pa je prišla mešanica vsega kar je bilo prej v kompostu (tudi plevel), pokošene trave in zdrobljenih vej ter slame.

Končne mase nisem zalivala, ker se mi zdi, da je po tem oblinem deževju prej preveč mokra kot premalo. Potem sem kompostnik pokrila


in sedaj naj dela 4 dni.


Do naslednjič...

Ni komentarjev:

Objavite komentar